Zawiadomienie o sesji Rady Miejskiej w Resku
13 cze
2019
RM.0002.6.2019
Resko, 11 czerwca 2019 r.
Zapraszam na sesję Rady Miejskiej w Resku, która odbędzie się w dniu 19 czerwca 2019 r.
o godzinie 1600 w Centrum Kultury w Resku, ul. Wojska Polskiego 16.
Porządek obrad:
1. Sprawy organizacyjne:
a) otwarcie obrad, powitanie radnych i gości,
b) stwierdzenie quorum,
c) informacja nt. porządku obrad,
2. Wręczenie Aktu Powierzenia Stanowiska Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Ireny Sendlerowej
w Starogardzie pani Ryszardzie Czaban.
3. Informacje Burmistrza Reska o podjętych działaniach między sesjami.
4. Informacja o stanie bezpieczeństwa w Gminie Resko przedłożona przez Komendanta Komisariatu Policji w Resku za 2018 r.
5. Informacja o stanie bezpieczeństwa w Gminie Resko przedłożona przez Prezesa Ochotniczej Straży Pożarnej w Resku za 2018 r.
6. Przedłożenie informacji z posiedzeń Komisji stałych Rady Miejskiej.
7. Rozpatrzenie projektów uchwał w sprawie:
1) zmiany w budżecie Gminy na 2019 r.;
2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Resko na lata 2019-2032;
3) zaciągnięcia pożyczki;
4) obywatelskiej inicjatywy uchwałodawczej;
5) określenia warunków i trybu przyznawania, pozbawiania oraz wysokości okresowych stypendiów sportowych, nagród i wyróżnień dla zawodników za wysokie wyniki we współzawodnictwie sportowym;
6) ustalenia sieci publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Resko oraz uzupełnienia sieci publicznych przedszkoli i oddziałów przedszkolnych w szkołach o inne formy wychowania przedszkolnego;
7) uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego, obowiązkowego wymiaru godzin zajęć nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć niektórym nauczycielom.
8. Przedstawienie przez Burmistrza Reska „Raportu o stanie gminy Resko za 2018 rok”:
a) debata nad raportem o stanie gminy Resko:
- wystąpienia radnych,
- wystąpienia mieszkańców;
b) głosowanie w sprawie udzielenia Burmistrzowi Reska wotum zaufania.
9. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz z sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2018 rok:
a) przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu gminy,
b) przedstawienie informacji na temat stanu mienia komunalnego w Gminie Resko,
c) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Burmistrza sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Resko za 2018 rok,
d) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Resko za 2018 rok,
e) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Resku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Reska z tytułu wykonania budżetu Gminy Resko za 2018 rok,
f) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Resku w sprawie udzielenia Burmistrzowi Reska absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2018 rok,
g) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Reska z tytułu wykonania budżetu za 2018 rok.
10. Informacje, komunikaty i wystąpienia.
11. Zakończenie.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Jan Czaban