Zawiadomienie o sesji Rady Miejskiej w Resku
02 lis
2018
Zapraszam na sesję Rady Miejskiej w Resku, która odbędzie się w dniu 9 listopada 2018 r.
o godzinie 1600 w Centrum Kultury w Resku, ul. Wojska Polskiego 16.
Porządek obrad:
1. Sprawy organizacyjne:
a) otwarcie obrad, powitanie radnych i gości,
b) stwierdzenie quorum,
c) informacja nt. porządku obrad,
d) przyjęcie protokołu z sesji XL/2018.
2. Rozpatrzenie projektu uchwały Rady w sprawie skargi wniesionej na działalność Dyrektora Przedszkola Miejskiego w Resku.
3. Informacje Burmistrza Reska o podjętych działaniach między sesjami.
4. Przedłożenie wspólnego stanowiska Komisji Rady.
5. Przedłożenie informacji z posiedzeń Komisji stałych Rady Miejskiej.
6. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Resko w roku szkolnym 2017/2018 - informacja umieszczona jest na www.bip.resko.pl w zakładce – oświata.
a) dyskusja,
b) przyjęcie informacji.
7. Informacja z wykonania budżetu Gminy Resko za I półrocze 2018 r. wraz z informacją o przebiegu wykonania planu finansowego Centrum Kultury:
a) dyskusja,
b) przyjęcie informacji.
8. Informacja o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej w tym przebiegu realizacji przedsięwzięć Gminy Resko za I półrocze 2018 r.:
a) dyskusja,
b) przyjęcie informacji.
9. Informacja na temat analizy oświadczeń majątkowych złożonych Burmistrzowi Reska za rok 2017.
10. Informacja na temat analizy oświadczeń majątkowych złożonych Przewodniczącej Rady Miejskiej w Resku za rok 2017.
11. Rozpatrzenie projektów uchwał Rady w sprawie:
1) zmiany w budżecie Gminy na 2018 r.;
2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Resko na lata 2018 – 2032;
3) zmiany uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na 2018 r.;
4) ustalenia stawek podatku od nieruchomości;
5) obniżenia średniej ceny skupu 1 q żyta służącej za podstawę do ustalenia podatku rolnego na 2019 r.;
6) udzielenia dotacji na sfinansowanie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków;
7) przyjęcia „Planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na lata 2017-2021”;
8) przyjęcia „Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Resko”;
9) uchwalenia „Programu współpracy Gminy Resko z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2019”;
10) wstępnej lokalizacji przystanków komunikacyjnych na drodze powiatowej w miejscowości Łosośnica.
12. Wnioski i zapytania radnych.
13. Odpowiedzi na zapytania i wnioski zgłoszone w pkt. 12.
14. Wolne wnioski i komunikaty.
15. Zakończenie.
Przewodnicząca Rady Miejskiej
Renata Kulik
Jednocześnie informuję, że wspólne posiedzenie Komisji Rady Miejskiej w Resku odbędzie się
7 listopada 2018 r. godz. 16 00 w sali posiedzeń nr 7, w Urzędzie Miejskim w Resku, ul. Rynek 1.