• Herb Reska
  • Gmina Resko
Projekty UE

15 wrz
2017

 

Zawiadamiamy, iż sesja Rady Miejskiej w Resku, odbędzie się w dniu 25 września 2017r.
o godzinie 1600 w Centrum Kultury w Resku, ul. Wojska Polskiego 16.

 

Porządek obrad:

1. Sprawy organizacyjne:

a) otwarcie obrad, powitanie radnych i gości,

b) stwierdzenie quorum,

c) informacja nt. porządku obrad,

d) przyjęcie protokołu z sesji XXVIII/2017 i sesji nadzwyczajnych nr XXIX/2017.

2. Informacje Burmistrza Reska o podjętych działaniach między sesjami.

3. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Resko w roku szkolnym 2016/2017 - informacja umieszczona jest na www.bip.resko.pl w zakładce – oświata.

a) dyskusja;

b) przyjęcie informacji.

4.Informacja z wykonania budżetu Gminy Resko za I półrocze 2017 r. wraz z informacją o przebiegu wykonania planu finansowego Centrum Kultury:

a) dyskusja;

b) przyjęcie informacji.

5. Informacja o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej w tym przebiegu realizacji przedsięwzięć Gminy Resko za I półrocze 2017 r.:

a) dyskusja;

b) przyjęcie informacji.

6. Przedłożenie wspólnego stanowiska Komisji Rady.

7. Rozpatrzenie projektów uchwał Rady w sprawie:

1) zmiany w budżecie Gminy na 2017 r.;

2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Resko na lata 2016 – 2032;

3) stwierdzenia przekształcenia Szkoły Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Resku;

4) stwierdzenia przekształcenia Zasadniczej Szkoły Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Resku, w Branżową Szkołę I Stopnia;

5) stwierdzenia przekształcenia Liceum Ogólnokształcącego wchodzącego w skład Zespołu Szkół w Resku;

6) stwierdzenia przekształcenia Szkoły Podstawowej  w Starogardzie;

7) zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia do realizacji „Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Resko”;

8) uchwalenia „Programu współpracy Gminy Resko z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018”;

9) ustalenia wysokości stawki ekwiwalentu pieniężnego za udział członków Ochotniczej Straży Pożarnej w działaniach ratowniczych lub szkoleniu pożarniczym;

10) wyrażenia zgody na bezprzetargowe oddanie w dzierżawę nieruchomości gruntowej na okres powyżej 3 lat;

11) wyrażenia zgody na zbycie w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej;

12) odwołania Skarbnika Gminy Resko;

13) powołania Skarbnika Gminy Resko.

8. Podziękowanie za wieloletnią pracę dla Skarbnika Gminy Resko - pani Haliny Puch.

9. Podziękowanie za pracę na rzecz Rady Miejskiej w Resku – dla pana Dariusza Możejko.

10. Wnioski i zapytania radnych.

11. Odpowiedzi na zapytania i wnioski zgłoszone w pkt. 10.

12. Wolne wnioski i komunikaty.

13. Zakończenie.

 

Jednocześnie informuje się, że wspólne posiedzenie Komisji Rady Miejskiej w Resku

odbędzie się 22 września 2017 r. o godz.  1600

w sali posiedzeń nr 7, w Urzędzie Miejskim w Resku, ul. Rynek 1.