Zawiadomienie o sesji Rady Miejskiej w Resku
15 wrz
2017
Zawiadamiamy, iż sesja Rady Miejskiej w Resku, odbędzie się w dniu 25 września 2017r.
o godzinie 1600 w Centrum Kultury w Resku, ul. Wojska Polskiego 16.
Porządek obrad:
1. Sprawy organizacyjne:
a) otwarcie obrad, powitanie radnych i gości,
b) stwierdzenie quorum,
c) informacja nt. porządku obrad,
d) przyjęcie protokołu z sesji XXVIII/2017 i sesji nadzwyczajnych nr XXIX/2017.
2. Informacje Burmistrza Reska o podjętych działaniach między sesjami.
3. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych Gminy Resko w roku szkolnym 2016/2017 - informacja umieszczona jest na www.bip.resko.pl w zakładce – oświata.
a) dyskusja;
b) przyjęcie informacji.
4.Informacja z wykonania budżetu Gminy Resko za I półrocze 2017 r. wraz z informacją o przebiegu wykonania planu finansowego Centrum Kultury:
a) dyskusja;
b) przyjęcie informacji.
5. Informacja o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej w tym przebiegu realizacji przedsięwzięć Gminy Resko za I półrocze 2017 r.:
a) dyskusja;
b) przyjęcie informacji.
6. Przedłożenie wspólnego stanowiska Komisji Rady.
7. Rozpatrzenie projektów uchwał Rady w sprawie:
1) zmiany w budżecie Gminy na 2017 r.;
2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Resko na lata 2016 – 2032;
3) stwierdzenia przekształcenia Szkoły Podstawowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Resku;
4) stwierdzenia przekształcenia Zasadniczej Szkoły Zawodowej wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Resku, w Branżową Szkołę I Stopnia;
5) stwierdzenia przekształcenia Liceum Ogólnokształcącego wchodzącego w skład Zespołu Szkół w Resku;
6) stwierdzenia przekształcenia Szkoły Podstawowej w Starogardzie;
7) zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia do realizacji „Lokalnego Programu Rewitalizacji dla Gminy Resko”;
8) uchwalenia „Programu współpracy Gminy Resko z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2018”;
9) ustalenia wysokości stawki ekwiwalentu pieniężnego za udział członków Ochotniczej Straży Pożarnej w działaniach ratowniczych lub szkoleniu pożarniczym;
10) wyrażenia zgody na bezprzetargowe oddanie w dzierżawę nieruchomości gruntowej na okres powyżej 3 lat;
11) wyrażenia zgody na zbycie w drodze bezprzetargowej nieruchomości gruntowej;
12) odwołania Skarbnika Gminy Resko;
13) powołania Skarbnika Gminy Resko.
8. Podziękowanie za wieloletnią pracę dla Skarbnika Gminy Resko - pani Haliny Puch.
9. Podziękowanie za pracę na rzecz Rady Miejskiej w Resku – dla pana Dariusza Możejko.
10. Wnioski i zapytania radnych.
11. Odpowiedzi na zapytania i wnioski zgłoszone w pkt. 10.
12. Wolne wnioski i komunikaty.
13. Zakończenie.
Jednocześnie informuje się, że wspólne posiedzenie Komisji Rady Miejskiej w Resku
odbędzie się 22 września 2017 r. o godz. 1600
w sali posiedzeń nr 7, w Urzędzie Miejskim w Resku, ul. Rynek 1.