Zawiadomienie o sesji Rady Miejskiej w Resku
14 cze
2017
Zawiadamiamy, iż sesja Rady Miejskiej w Resku, odbędzie się w dniu 22 czerwca 2017r.
o godzinie 1600 w Centrum Kultury w Resku, ul. Wojska Polskiego 16.
Porządek obrad:
1. Sprawy organizacyjne:
a) otwarcie obrad, powitanie radnych i gości;
b) stwierdzenie quorum;
c) informacja nt. porządku obrad;
d) przyjęcie protokołu z sesji Nr XXVI/2017 i XXVII/2017.
2. Informacja Burmistrza Reska o działaniach podjętych między sesjami.
3. Informacja o stanie bezpieczeństwa w Gminie Resko za 2016 r.
4. Informacja na temat oceny Zasobów Pomocy Społecznej za rok 2016 dla Gminy Resko
– informacja znajduje się na stronie internetowej www.bip.ops.resko.pl – zakładka sprawozdawczość.
5. Informacja z realizacji „Programu współpracy Gminy Resko z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3. ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2016” – sprawozdanie znajduje się na stronie internetowej www.bip.resko.pl – zakładka rada miejska/projekty uchwał/sprawozdania/programy i inne.
6. Przedłożenie wspólnego stanowiska Komisji.
7. Rozpatrzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za rok 2016:
a) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Burmistrza sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Resko za 2016 rok,
b) informacja na temat stanu mienia komunalnego w Gminie Resko,
c) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Resko za 2016 rok,
d) przedstawienie wniosku Komisji Rewizyjnej z Rady Miejskiej w Resku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Reska z tytułu wykonania budżetu Gminy Resko za 2016 rok,
e) przedstawienie uchwały Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie w sprawie wydania opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Resku w sprawie udzielenia Burmistrzowi Reska absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2016,
f) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Reska z tytułu wykonania budżetu za rok 2016.
8. Podjęcie uchwał Rady w sprawie:
1) zmiany w budżecie Gminy na 2017 r.;
2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Resko na lata 2017 – 2032;
3) zmieniająca uchwałę w sprawie przyjęcia „Programu usuwania azbestu oraz wyrobów zawierających azbest na terenie miasta i gminy Resko”;
4) w sprawie zaliczenia do kategorii dróg do kategorii dróg publicznych gminnych i ustalenia ich przebiegu;
5) planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz ustalenia maksymalnej
kwoty dofinansowania opłat w 2017 roku za kształcenie nauczycieli;
6) zmieniająca w sprawie utworzenia Zespołu Szkół w Resku;
7) zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia minimalnych stawek czynszu za dzierżawę lub najem nieruchomości stanowiących własność gminy.
9. Informacje Przewodniczącej Rady Miejskiej.
10. Wolne wnioski.
11. Zakończenie.
Jednocześnie informuje się, że wspólne posiedzenie Komisji odbędzie się 20.06.17r.
o godz. 1700 w Urzędzie Miejskim w Resku ul. Rynek 1, pok. nr 7.