Zawiadomienie o sesji Rady Miejskiej w Resku
17 maj
2022
Rada Miejska w Resku
RM.0002.29.2022
Resko, 17 maja 2022r.
Zapraszam na sesję Rady Miejskiej w Resku, która odbędzie się w dniu 24 maja 2022 r. o godzinie 1600 w sali nr 8 (I piętro) w budynku Szkoły Podstawowej w Resku, ul. Wojska Polskiego 71.
Porządek obrad:
1. Sprawy organizacyjne:
a) otwarcie obrad, powitanie radnych i gości,
b) stwierdzenie quorum,
c) informacja nt. porządku obrad.
2. Informacje Burmistrza Reska o podjętych działaniach między sesjami.
3. Ocena zasobów pomocy społecznej za rok 2021 dla Gminy Resko – informacja dostępna na stronie www.bip.cus.resko.pl w zakładce sprawozdania.
4. Sprawozdanie z działalności Centrum Usług Społecznych i z realizacji zadań z zakresu wspierania rodziny za rok 2021 – informacja dostępna na stronie www.bip.cus.resko.pl w zakładce sprawozdania.
5. Informacja z realizacji „Programu współpracy Gminy Resko z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3. ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2021” – sprawozdanie znajduje się na stronie internetowej www.bip.resko.pl - zakładka rada miejska, projekty uchwał, sprawozdania, programy i inne.
6. Informacja o sprawozdaniu z realizacji „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Resko” – sprawozdanie znajduje się na stronie www.bip.resko.pl - zakładka rada miejska, projekty uchwał, sprawozdania, programy i inne.
7. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady w sprawie:
1) zmiany budżetu Gminy Resko na rok 2022;
2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Resko na lata 2022 – 2035;
3) udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Łobeskiego;
4) udzielenia dotacji;
5) zatwierdzenia „Planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na lata 2022-2026”;
6) zmiany uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomani na lata 2022-2025;
7) zmiany uchwały w sprawie szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt
w mieszkaniu chronionym;
8) wyrażenia zgody na bezprzetargowe oddanie w dzierżawę nieruchomości gruntowej na okres powyżej 3 lat;
9) nadania nazwy „Rondo Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy” skrzyżowaniu typu rondo położonemu w mieście Resko;
10) rozpatrzenia wniosku;
11) uznania petycji za niezasługującą na uwzględnienie.
8. Informacje, komunikaty i wystąpienia.
9. Zakończenie.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Jan Czaban