Zawiadomienie o sesji Rady Miejskiej w Resku
18 lut
2021
17 lutego 2021 r.
RM.0002.20.2021 Resko,
Zapraszam na sesję Rady Miejskiej w Resku, która odbędzie się w dniu 25 lutego 2021 r. o godzinie 1600 w sali nr 8 (I piętro) w budynku Szkoły Podstawowej w Resku, ul. Wojska Polskiego 71.
Porządek obrad:
- Sprawy organizacyjne:
a) otwarcie obrad, powitanie radnych i gości,
b) stwierdzenie quorum,
c) informacja nt. porządku obrad.
- Informacja o sprawozdaniu z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego.
- Informacja o sprawozdaniu z realizacji „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest
z terenu Gminy Resko” – sprawozdanie znajduje się na stronie www.bip.resko.pl w zakładce Rada Miejska/Projekty uchwał, sprawozdania, programy/sprawozdanie z realizacji zadania. - Rozpatrzenie projektów uchwał Rady w sprawie:
- zmiany budżetu Gminy Resko na rok 2021;
- zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Resko na lata 2021 – 2033;
- zmiany uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomani na 2021 rok;
- zatwierdzenia planu pracy Rady Miejskiej w Resku na 2021 r.;
- zatwierdzenia planów pracy stałych Komisji Rady Miejskiej w Resku na 2021 r.;
- przyjęcia „Planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na lata 2021-2024;
- zmiany uchwały w sprawie określenia warunków i trybu przyznawania, pozbawiania oraz wysokości okresowych stypendiów sportowych, nagród i wyróżnień dla zawodników za wysokie wyniki we współzawodnictwie sportowym.
- Informacje, komunikaty i wystąpienia.
- Zakończenie.
Przewodniczący Rady Miejskiej
Jan Czaban
Jednocześnie informuję, że wspólne posiedzenie Komisji Rady Miejskiej w Resku, odbędzie się dnia 23 lutego 2021 r. o godzinie 1600 w sali nr 8 (I piętro) w budynku Szkoły Podstawowej w Resku, ul. Wojska Polskiego 71.