Zawiadomienie o sesji Rady Miejskiej w Resku
02 mar
2017
Zawiadamiamy, iż sesja Rady Miejskiej w Resku, odbędzie się w dniu 9 marca 2017r.
o godzinie 1600 w Centrum Kultury w Resku, ul. Wojska Polskiego 16
Porządek obrad:
1. Sprawy organizacyjne:
a) otwarcie obrad, powitanie radnych i gości,
b) stwierdzenie quorum,
c) informacja nt. porządku obrad,
d) przyjęcie protokołu z sesji XXIV/2017.
2. Informacje Burmistrza Reska o podjętych działaniach między sesjami.
3. Przedłożenie wspólnego stanowiska Komisji Rady.
- przedłożenie informacji przez Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej,
- przedłożenie informacji przez Przewodniczącego Komisji Budżetowej.
4. Informacja o sprawozdaniu z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach prowadzonych przez jednostkę samorządu terytorialnego.
5. Informacja z działalności Ośrodka Pomocy Społecznej w Resku za rok 2016 – wykorzystanie budżetu – sprawozdanie znajduje się na stronie www.bip.ops.resko.pl w zakładce sprawozdawczość.
6. Informacja o sprawozdaniu z realizacji „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Resko” - sprawozdanie znajduje się na stronie www.bip.resko.pl w zakładce Rada Miejska/ Projekty uchwał, sprawozdania, programy i inne.
7. Zaopiniowanie projektów uchwał Rady w sprawie:
1) zmiany w budżecie Gminy na 2017 r.;
2) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Resko na lata 2017-2027;
3) zaciągnięcia pożyczki;
4) zatwierdzenia taryf dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Resko – taryfa znajduje się na stronie www.bip.resko.pl w zakładce Rada Miejska/ materiały dla radnych;
5) regulaminu dostarczania i odbioru ścieków na terenie Gminy Resko;
6) zmiany uchwały w sprawie poboru w drodze inkasa należności pieniężnych oraz ustalenia wynagrodzenia prowizyjnego za inkaso;
7) zmiany uchwały w sprawie wprowadzenia opłaty od posiadania psów, zarządzenie poboru tej opłaty w drodze inkasa oraz określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso;
8) zmiany uchwały w sprawie zaliczenia dróg do kategorii dróg publicznych gminnych i ustalenia ich przebiegu;
9) w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Resko;
10) dostosowania sieci szkół podstawowych i gimnazjów do nowego ustroju szkolnego;
11) w sprawie ustalenia zasad i kryteriów rekrutacji do szkół podstawowych, dla których Gmina Resko jest organem prowadzącym;
12) określenia kryteriów naboru do przedszkola publicznego, oddziałów przedszkolnych i innej formy wychowania przedszkolnego na drugim etapie postępowania rekrutacyjnego oraz dokumentów niezbędnych do potwierdzenia tych kryteriów;
13) określenia sieci komunikacyjnej, na której planowane jest wykonywanie przewozów o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Resko w gminnych przewozach pasażerskich.
8. Wnioski i zapytania radnych.
9. Odpowiedzi na zapytania i wnioski zgłoszone w pkt. 8.
10. Wolne wnioski i komunikaty.
11. Zakończenie.